Monday, June 21, 2010

Satu Lagi Tag Dari Nina....

Waaa!!! Nina nie..Kena tag lagi....

1.Soalan pertama : adakah anda rasa anda hot?
- Hot la jugak aircond nie rosak dr dulu lg diaorg x betul² kan

2.Soalan ke-dua: upload wallpaper yang anda guna sekarang.
- nie dia... PC aku kat opis nie sejak tahun lepas.. malas nak tukar


3.Soalan ke-tiga : cerita pasal wallpaper tersebut.
- Xde ape pon.. malas nak tgk gambar padang hijau tu tukar la gambar nie

4.Soalan ke-empat : bila kali terakhir anda makan pizza?
- huh... bila ek... x ingat dah, lama dah kot, tanya la bila mkn nasik kan senang nak bgtau

5.Soalan ke-lima : lagu paling latest anda dengar.
- 1000 Words by Koda Kumi (tengah dengar nie)

6.Soalan ke-enam : apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
- check keje² yg pending.. malas nak kumpul banyak² nanti kalut xtau mana nk buat dulu

7.Soalan ke-tujuh : selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
- erm.. sape yg baca nie tau la yer

8.Soalan ke-lapan : tag lagi lapan orang.
- nape 8, x buat 8 puluh ratus je terus...
  1. Zila
  2. Norli
  3. Ila
  4. Amalina
  5. Dya
  6. Mast
  7. Maznah
  8. Kak Nurul Afiza

9.Soalan ke-sembilan : siapakah orang no. 1 kepada anda?
- Zila adalah kawan saya

10.Soalan ke-sepuluh : katakan sesuatu kepada orang no.5
- Dya busuk.... :p

11.Soalan ke-sebelas : no. 3 ada hubungan dengan sapa?
- haha.. x blh sebut karang mengamuk adik kita nie

12.Soalan ke-duabelas : bagaimana pula dengan no.4?
- Masih single...

13.Soalan ke-tigabelas : pesanan kepada orang no.6
- Blaja baik²

14.Soalan ke-empat belas : kata2 cinta untuk orang no. 2.
- err.... ape nk cakap nih!!

15.Soalan ke-lima belas : adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
- Kedua duanya kaum Hawa

16.Soalan ke-enambelas : berikan 5 perkara yang anda tawu tentang orang yang mengetag anda.
  1. dah tunang dah..
  2. workstation dia cubicle depan nie..
  3. Dia sgt gedik.. :p
  4. Dia busuk :p
  5. Dia org Pahang

18.Soalan ke-lapanbelas : perasaan anda semasa buat tag ini.
- Perasaan bercampur²... x nak buat sebenarnya tp buat jgk

19.Soalan ke-sembilanbelas : adakah anda tau si razman itu sengal
- Razman mana lak nie... sape Razman tu.. Loyar? Peguam? Majestret??

20. Soalan ke-duapuluh : gay or less?
- huh.. apo punyo soalan nie... eiii .. xnak pakcik doh.. ingatlah balasan kepada kaum² terdahulu


************ Abis pon!! ************
.:: Thank you for viewing this blog ::.